Bakan Işıkhan duyurdu: 32 ilaç daha geri ödeme listesine alındı

1 hafta önce 36

Güncelleme Tarihi: Haziran 12, 2026 10:04

 32 ilaç daha geri ödeme listesine alındı

Oluşturulma Tarihi: Haziran 12, 2026 10:04

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, "Sosyal Güvenlik Kurumumuz aracılığıyla 32 ilacı daha geri ödeme listesine aldık" dedi.

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, "Sosyal Güvenlik Kurumumuz aracılığıyla 32 ilacı daha geri ödeme listesine aldık. 21’i yerli üretim olan ilaçlar ile sağlıkta yerli ve milli kapasitemizi güçlendiriyor, vatandaşlarımızın tedavi imkanlarına ulaşmasını kolaylaştırıyoruz. İlaçların hastalarımıza şifa olmasını temenni ediyor, vatandaşlarımıza sağlıklı bir ömür diliyorum." dedi.

 32 ilaç daha geri ödeme listesine alındı

Habere git