Benhur Keser, Erzurumspor’a veda etti

1 saat önce 35
Benhur Keser, Erzurumspor’a veda etti

Kaynak:Cnnturk.com

Trendyol 1. Lig’i şampiyon tamamlayarak Süper Lig’e yükselen Erzurumspor FK’de geride kalan sezonda kiralık olarak forma giyen Benhur Keser, takımdan ayrıldı.

29 yaşındaki hücumcu, yaptığı veda paylaşımında şu ifadelere yer verdi:

“Sevgili Erzurumspor Ailem. Erzurumspor forması giymek, bu ailenin bir parçası olmak ve şampiyonluk yaşayarak bu şehri tekrar ait olduğu Süper Lig'e taşımak hayatımın en özel sezonlarından birisiydi. Erzurumspor formasını taşırken, sezon başında söz verdiğim gibi; 'Bir Dadaş Gibi' mücadele etmenin gururunu yaşadım. Geçirdiğimiz bu güzel sezonda benim için emek veren herkese; yöneticilerimize, hocalarıma, teknik ekibimize, takım arkadaşlarıma ve bu kulübün görünmeyen tüm kahramanlarına çok teşekkür ederim. Ama en büyük teşekkür içeride, dışarıda her zaman yanımızda olan muhteşem taraftarımıza... Şimdi yeni bir yolculuğa çıkıyorum. Bu kulüp ve bu aile, kalbimde her zaman en özel yerde olacak."

Habere git