İranlı golcünün vizesi bitti! İkinci maçta oynayamayabilir

6 gün önce 42

Dünya Kupası'nda mücadele eden İran'ın golcüsü Mehdi Torabi'nin ABD vizesi, 2-2 biten Yeni Zelanda maçından bir gün sonra sona erdi. İran Futbol Federasyonu, Taremi'nin Dünya Kupası'nın kalanına katılabilmesi için yeni vize girişimlerine başladı.

İranlı diğer futbolcular turnuva boyunca ülkeye çoklu giriş çıkış yapabilecek şekilde vize almışken Torabi'nin vizesi tek giriş çıkış olarak verilmişti. Dolayısıyla Torabi'nin vizesi Yeni Zelanda maçı ardından sona erdi. Federasyon, ilerleyen maçlarda oyuncunun kadroda olması için vize çalışmalarına başladı.

Kaynak olarak ekle

İran, G Grubu'ndaki ikinci maçında Pazar günü Los Angeles'ta Belçika ile karşılaşacak, ardından 26 Haziran'da Seattle'da Mısır'ın karşısına çıkacak.

www.sozcu.com.tr internet sitesinde yayınlanan yazı, haber ve fotoğrafların her türlü telif hakkı Mega Ajans ve Rek. Tic. A.Ş'ye aittir. İzin alınmadan, kaynak gösterilerek dahi iktibas edilemez.

Habere git