Paksitan duyurdu: 'ABD ve İran 24 saat içinde imzaları atacak'

1 hafta önce 50

Pakistan Başbakanı Şehbaz Şerif ABD ve İran arasındaki barış için mutabakat zaptı 24 saat içinde dijital yolla imzalabileceğini duyurdu.

Şerif, İran ve ABD'nin anlaşma taslağı üzerinde mutabık olduğunu vurguladı. İmza için hazırlıklar başladı.

Buna göre barış anlaşmasının tam olarak imzalanması için teknik heyetlerin görüşmesi gelecek hafta yapılacak.

İran Dışişleri Abbas Arakçi da imzaların atılması için dijital yolu göstermişti. 

Kaynak olarak ekle

www.sozcu.com.tr internet sitesinde yayınlanan yazı, haber ve fotoğrafların her türlü telif hakkı Mega Ajans ve Rek. Tic. A.Ş'ye aittir. İzin alınmadan, kaynak gösterilerek dahi iktibas edilemez.

Habere git