Yunan teknik adam Ange Postecoglou’dan, Türkiye’ye övgü: Kendilerine çok kızacaklar

5 saat önce 41
 Kendilerine çok kızacaklar

Son olarak Nottingham Forest’ı çalıştıran tecrübeli teknik direktör Ange Postecoglou, maçın ardından Türkiye’nin performansını değerlendirdi. 

Postecoglou, millilerin galibiyetini “tatlı-acı” olarak nitelendirerek şu ifadeleri kullandı: 

“Türkiye galibiyetten çok memnun olacak ancak kendilerine çok kızacaklar.”

60 yaşındaki teknik adam, A Milli Takım’ın kalitesine dikkat çekerek şunları söyledi:

“Sahip oldukları kaliteyi çok iyi biliyorlar. Yetenekli oyuncuları var ancak grup liderini yenmiş olmalarına rağmen turnuvadan ayrılıyorlar. Bu gruptan çıkacak kadar iyi olduklarına şüphe yok.”

o-clock

SON DAKİKA

Habere git